sick and tired


Imorse vaknade jag  innan fem,var tvungen att dricka vatten och sen kunde jag fan inte somna om för jag var så  snorig och helt fucked up. Så jag stannade hemma från skolan, och just nu sitter jag med en  lagomt rolig huvudvärk. Borde väl kanske äta något,men har ingen matlust.
jag vägrar  bli sjuk ärligt talat,jag har inte tid med sånt skit.  Har föresten hostat sen skolan började,kan ju inte vara normalt, morsan tycker jag ska till skolsköterskan.
sov btw inget natten till måndagen heller,eller jo men vaknade flera gånger,trodde att det var för att det var fullmåne ( ja jag brukar ha svårt att sova då, im a werewolf,beware!)
det här inlägget är jävligt ointressant i know men var tvungen att dela med mig till världen att jag är sjuk haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Me too! Försöker hålla mig till videos som inte har med turnén att göra, vill inte se klipp men vi får se hur länge jag orkar hålla mig ifrån. :P



Jag va riktigt dålig i somras och hade bland annat en bedrövlig hosta. Hostade i 2 månader och åkte på en ny förkylning på Kreta innan jag slutat hosta och det blev ännu värre..

Det finns lite som hjälper för stunden på apoteket och det är guld värt just då! Jag gick aldrig till sjukhuset för just hostan men va typ stammis där pga öronen. :P

2009-11-03 @ 18:53:00
URL: http://seaver.blogg.se/
Postat av: aleeekz

mycket bättre än svin influensa i alla fall:P.

2009-11-07 @ 13:54:45
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0