New moon



Igår var jag med Jennie och Mia,  jag och jennie träffades först på busshållplatsen där vi upptäckte att det var en stor nymåne på himlen.
På stan drog vi till donken och åt middag,sen väntade vi på vår vän mia. Men det var sån jävla kö så vi var tvugna att ställa oss utan mia. Men Mia kom precis när det var vår tur att hämta ut biljetterna.
Jag var  väldigt spänd, och satt och kommenterade hela reklamen.
Men när filmen väl började flinde jag  som en idiot.
Jag tänker inte säga vad filmen handade om,men jag kan säga att filmen var SKITBRA.

* Alla såg bättre ut. Jag är mest nöjd över att Bella inte var blekare än vampyrerna
*The wolfpack. Jag vill inte veta  hur mycket jag log så fort Jacob kom i bild,speciellt utan tröja. Ett extra plus i kanten att hela varggänget (fyfan vad töntgt det lät på svenska) strosade runt  bara brallor. och vargarna såg välidgt fina/häftga ut!
* Regissören. Fan vilket bra jobb, en film som egentligen är skitdeppig har fått en massa funny moments,fler än böckerna. Och  ena stunden satt  jag och bet mig i läppen för att inte gråta,och sen satt jag och skrattade.
*The volturi. Dom var skitballa ju. Och så gillade jag att Aro hade lite  humor

Jag vet seriöst inte hur jag ska kunna vänta till  dvd'n kommer. nej jag får fan följa med när  Emme och Elin ska se den. bra tycker jag att flmen är.
Måste bara säg att  jag råkade tänka för högt en gång under filmen, så jag sa (högt) när Jacob kom tillbaks fullt påklädd: " MEN ÅH FAN HAN HAR KLÄDER PÅ SIG!! "

resten av kvällen sjöng vi, mest så nötte vi låtar från this is us.

Kommentarer
Postat av: a n n a

sv; ja, visst är det kul? :) jag hade en kanon kväll.

2009-11-22 @ 20:09:33
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Den är snygg, jag älskar den också!

2009-11-23 @ 06:35:44
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Helle

grrr, wolfpack ;)

hahahaha shit, jag känner att jag oxå kommer göra en fet slip om taylor har tröja på sig xD



svar; hahaha ja precis, blir nästan lite orolig 8) de ser inte så hälsosamt ut xD

2009-11-23 @ 08:10:34
URL: http://helenluu.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: japp en vecka kvar tiden bara rinner iväg :O :)

2009-11-23 @ 08:55:04
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: sara

gaaaah, den va så jävla bra :D!!

sv: japp sjunger i köör :)

2009-11-24 @ 15:19:26
URL: http://strikemypose.blogg.se/
Postat av: therese' eriksson

Ja, man svimma nästan när man såg Jacob ( jag iaf XD )

Han såg ju bara så himla snygg ut..

Ha det bra! :D

2009-11-27 @ 01:05:27
URL: http://everythingandnothing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0