Have yourself a merry little christmas




Igår var det lill-jul med tjejkompisarna, först åt vi på en kinarestaurang sen köpte vi en massa gott. Sen fick vi vänta på bussen,och det var väldigt kallt  mina tår  kändes som frysboxar.
Hos Elin så delade vi ut julklapparna,jag fick fina smycken och hemmagjort julgodis.
Hos elin så sjöng vi sngstar som vanligt och sen blev det bara en massa mys.

Vid tolv-tiden drog  jag,Emme,Michan och Jennie hem till Emme och Myste och pratade oavrutet i flera timmar om massa saker ( det är det vi gör när vi är ensamma, pratar ut typ).
Tror vi kom  säng vid tre,men låg och pratade till fyra säkert.

Har tyvärr inga bilder,eftersom jag inte har någon vettig kamera så var det bara en av tjejerna som hade med sig sin,och den kompisen befinner sig till fjälls just nu så det är ganska omöjligt att skicka bilder.
Men jag kan visa upp några sen när jag fått dom (:

håller btw på att ladda upp filmer från BSB-konserten på youtube. Ni lär ju märka när dom är uppe ;)


bloglovin

Kommentarer
Postat av: LIENE

Bra bild, hehe, twilightinspirerad ser jag.



och din dag låter myyysig:)

2009-12-23 @ 22:29:15
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: armina

sv: tittar på en film med mina små kusiner haha XD

2009-12-23 @ 23:46:17
URL: http://aarmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0