Best of 2009





februari: Började dansa efter sista tillsammansveckan på högstadiet

April: sista påskräjset  och  min klass var utklädd till Grease, jag  hade musiken och vi vann själva racet men inte utklädnaden. Damn, kommer sakna det där!
Och sista veckan i april, mitt under de nationella proven så flyttade jag och vännerna in hos emme  för hon var ensam. Det var en crazy vecka.

Maj: Efter väldigt massa tjat på vår musiklärare så fick vi äntligen bekräftat att vi fick uppträda på Niornas vårshow trots att Jennie inte gick i samma klass som mig och Mia.
Vårshowen skedde den tjugonde.
Och sista helgen i maj åkte min klass till Göteborg på klassresa,  vi hade det grymt härligt!



Juni: Avslutningsmiddag och veckan efter var det avslutning!

veckan efter så var jag, Jennie och Mia på filmkurs hos filmpool jämtland där vi gjorde en musikvideo. Har aldrig känt mig så paparazzad som då, både tv,radio och tidningar tog kort och ville intervjua oss.
Vi åkte sen till Emmes stuga och hade det jättegött, solade/badade på dagen och sen gjorde v tacos och åt den  ute på bryggan, sen dansade vi  hela kvällen till right round och fotade en massa.  Det var så grymt vackert,  solen gick aldrig ner. Vi har midnatssol här på sommaren (:

Fick även brevet där det stog att jag var antagen till john bauergymnasiet här på it-media programmet, mitt förstahandsval, jag som var på vippen att inte få G i matte!

Juli: storsjöcupen (en fotbollscup) och spana på utlänningar med tjejerna, och några veckor efter det åkte vi alla ner till gotland på en veckas semester, vi hade det skitkul!

Augusti: invigdes med att jag, Mia och Elin såg och träffade E.M.D och senare på kvällen såg vi lena ph och orup, amy mcdonald,Hassle, petter, Lady gaga m.m
en helt oförglömlig dag om du frågar mig!
den 10:onde fyllde jag 16 och några veckor efter det började skolan. Jag träffade flera nya kompisar där (:

November: såg mycket efterlängade  New moon tillsammans med Jennie och Mia.  Årets film enligt mig, älskar den filmen!

December: åkte ner till stockholm med jennie,emme och mia och såg våra  älskade Backstreet boys för andra gången, den kvällen var helt magisk. Ännu en grej som man aldrig glömmer!


Kommentarer
Postat av: LIENE

Håller med om att new moon var årets film, eller jag tycker också den är det:)

2009-12-30 @ 19:13:18
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: CLIP

härligt år!!:)

2009-12-30 @ 19:40:46
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: CLIP

jodå, mitt år har varit ganska bra det med, kanske det bästa och det värsta någonsin, hehe:)



visst är det! sant!

2009-12-30 @ 20:00:52
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: JULLAN

Nu har jag lagt till dig :) Så lägg till mig ;)

2009-12-30 @ 20:16:17
URL: http://thepartygirl.blogg.se/
Postat av: Helle

låter som ett fett bra år hörru! :D haha, hela 09 var som en lång tidräkning till new moon så jag håller lätt med dej på den punkten iallafall ;)



svar: jag hoppas vi två kan lära känna varandra mer nästa år! :D gott nytt år i förskott!

2009-12-31 @ 05:54:25
URL: http://helenluu.blogg.se/
Postat av: Helle

svar: då och då 8) de varierar för jag är både dag och nattmänniska ;D skulle vara fett händigt för mej att vara vampyr, aldrig behöva sova 8) HAHA!

btw, vad står T för? :D

2009-12-31 @ 11:38:48
URL: http://helenluu.blogg.se/
Postat av: isabell

sjukt snygg blogg :)!

2009-12-31 @ 12:34:58
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: emma

gott nytt år alle samans

2009-12-31 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0