Seven days and seven nights


idag är ingen vanlig dag ska jag be om att tala om. Om sju dagar vid den här tiden har vi antagigen blivit  insläppta i till arenan och väntar spänt på våra platser tills förbandet kommer ut. September ska tydligen vara förband.. jag som verklgen hoppades på E.M.D
har så svårt att tro det, tyckte det var nyss vi bokade biljetterna, nej det var fan nyss vi bokade bljetterna till förra konserten.
Men när jag väl inser att vi faktiskt ska se dom så blir jag helt gråtfärdig!   förra gången så skrek vi och kramade varann i korridorerna. Men denna gång går vi på tre olika skolor. och det är väl det som gör mig gråtfärdig,
at jag ska se backstreet boys,mina största idoler och förebilder,men mina tre bästa vänner som gillar dom lika mycket som jag.


Bilden är tagen i början av det här året, och där ser ni våra outfts också,seröst om jag vore backstreet skulle jag  släpat upp oss på scen  då när vi var 14, hur sött är det inte? vi ser fan ut som några cheerleaders,enda som fattas är röda pompoms
Jag( guldlock på bilden) och Jennie( hon längst ut till höger) ska ha kjolar, och de andra två kör på lång topp och röda leggings.

Ska snart iväg till jen och se idol med tjejerna, hade velat följa med ut och dansa också men har ont i armen, tog sprutan för svinis igår. Och så är jag sjukt trött ( antagligen sprutans fel).
Dagen har vart  chill so far.
Mediaproduktion:  skirva manus och bildmanus till flmprojektet. det gick rätt dåligt, jag var vart zombie hela dagen på grund av sprutan så prestrerade inte så bra. Nästa vecka är ju jag  i sthlm,och då ska vi träffa ngn regissör.
Datakunskap: göra ingenting, vänta tills man kan gå. hatar det ämnet
Efter skolan: gick till ica,bläddrade  i tidning, såg en poster på Taylor ( första tanken: oh my!), köpa tidigen,hem och läsa tidnngen, rita, sitta vid datorn.

p.s. Nej det är ngen vanlig dag idag, för Helle fyller år, grattis tjejen :)

Kommentarer
Postat av: a n n a

sv; ja, det gör jag. en gång i veckan står jag där och sjunger för full hals :) riktigt kul faktiskt.

2009-11-28 @ 09:56:39
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0