Stockholm December 09 [3/4]



Lördag 5 december

Vi klev upp rätt tidigt  och fixade oss och tog sedan pendeltåget in till Stockholms centrum. Det första vi gjorde var att hitta en dansaffär, där de sålde danskläder och skor, men inget föll i smaken så vi gick vidare in till Åhléns.
Vi åt lunch på mcdonalds efter att en danskompis hade sagt att de hade sveriges godaste cheeseburgare där, och han hade rätt den jäveln.
Det blev en hel shoppingdag i stockholm, jag köpte mig ett par skor,strumpbyxor och ett hippieband. Försökt hitta mig en julklänning också men hittade ingen i min storlek.

Efter shoppingturen så åkte vi till Jennies kusiner eftersom vi var bjudna på tacomiddag. Så det var sex tjejer som hade en trevlig tacomiddag, efter middagen så spelade vi wii fram tills vi skulle åka ”hem” till huset.
”hemma i huset” så hade vi en lite lagomt tjejig modewhow med allt vi hade köpt,sen fortsatte vi på våran mycket oseriösa dans, jag filmade det också. Den lilla medianörden som jag är så har jag filmat hela stockholmsresan, men inte konserten. Har ingen USB-kabel tll den men hoppas att jag får i julklapp, skulle vilja visa er nånting i alla fall.
Vi har även skrivit en  bok under resans gång som vi kallar " *april fourteens bravader i storstaden", den innehåller alla tabbar vi gjort.

 

* april fourteen= vårt grupp/gängnamn.

bloglovin

Kommentarer
Postat av: emme

jag var ju bäääst på wi ^^ eller hur?

2009-12-15 @ 19:54:28
URL: http://www.emme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0