Loneliness has always been a friend of mine



Förlåt för att jag inte har vart så aktiv när det gäller att skriva nya inlägg och  kommentera. Men jag har min lilla anledning.
Det är lov, och jag gör ingenting. Det brukar  oftast vara så på loven, alla vänner åker iväg med familjer och så vidare. Jag som hade hoppats på att för en gångs skull få ha kul varje dag, men likförbannat sitter jeg ensam på rummet.
Så de senaste dagarna har jag suttit och lipat till systrar i jeans filmerna, sad but true

Jag känner mig  totalt oinspierad,All min energi brukar komma från mina tjejer, men nu när jag inte har träffat dom på flera dagar så har jag ingen energi kvar, och därför har jag inte vart aktiv.


Men vad ska man göra egentligen?

vad ska jag göra för att känna mig pigg och glad?






Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Jag får vara lite snabbare nästa gång ;D

Haha.

men göt du en tävling en gång i veckan elr? :)

2010-03-11 @ 21:34:13
URL: http://maerixon.blogg.se/
Postat av: ericas twilightnews

sv: nja, eller hon har ju sin ring med en vit sten på pekfingret om det är den du menar? :)

2010-03-11 @ 23:20:05
URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: ja det vet jag:O min syrra sa det. Vad konstigt, då måste ju hon som skrev twilight måste snott från vampire diaries.

2010-03-12 @ 07:02:13
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0