tell me now if my love is strong enough to last when things are rough,It's magic


Konversaton mellan mig och bror kl  19.33 och jag kollar på harry potter och den flammande bägaren
bror kommer in  mitt rum utan att knacka.


bror: Du vet väl att din älskling är på tv, han har  inte sagt nåt under hela filmen tihihi ( min ”älskling” är tydligen robert pattinson som är med i  filmen)
jag: jaha?  Sa jag och fortsatte att kolla på filmen
Bror går in i rummet, kollar på tv:n , är tyst en stund.
bror: åhå, du kollar redan!
jag: ja, vad fan ser det ut som?
bror: åh glöm din älskling, din nya loverboy är  härry påta’ (brittiskt uttal)
jag: jo men visst du sa jag och flinade
bror: tihihihihihihihihihihi
jag: du kan gå nu!  Sa jag och tog närmsta kudde och kastade den på min bror som snabbt försvann ut.

Ibland vore det en fördel om man kunde trolla, men jag behöver då fan inte något jävla wingardium leviosa och en stav för att föremål ska börja sväva i luften haha.

sa jag att min bror fyller 20 snart?


Update:
när jag gick förbi brorsans rum nyss .
bror: pappa, du vet han sandras favorit,  han i twilight?
pappa: aa?
bror: han dog nyss i harry potter, det är därför hon är så sur. TIHIHIHIHIH
jag försökte svälja mitt skratt tills jag kom till mitt rum .

Kommentarer
Postat av: isabell

hoppas jag med :)

2010-01-02 @ 23:09:02
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)

2010-01-02 @ 23:47:06
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Tack:D hehe

och visst var den klänningen det.

nee, jag är inte tysk, eller vem vet, hah. Är född i Lettland iaf. Sen vet jag inte var min all släkt kommer ifrån.

2010-01-03 @ 15:02:11
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Helle

HAHAHAHAHAHAHAH xD bäst 8)



svar; men neeej, jag menade att jag inte typ har bloggat på två dagar, haha :D

shit ja, sjukt beroendeframkallande! jag som kör både och oxå, både skriver och läser 8)

2010-01-03 @ 15:12:50
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0