Happy halloween

Ja,nu är det ju halloween. Eftersom jag inte direkt ska fira det så sitter jag framför dumbruken och kollar på musikvideor som tillhör halloween-temat. Så here we go:

This is halloween-Panic! at the disco. Jag såg filmen ( anightmare before christmas) på engelska lektionen förra veckan. Inte så bra film men :)
Thriller- michael jackson. En klassisk halloween låt med popkungen,videon är väldigt lång (ca 11 min) men jävlgt bra för att vara från 80-talet. Och när Michael ser väl ungefär ut som han gör nu i graven när han är zombie. eh ja


Everybody- backstreet boys. i love it, den här live är så grym!

Ghostbusters theme song. den här låten är ju fan skön ju. Who you gonna call? GHOST BUSTERS!


Werewolves Of London HAHAHA var tvungen att ta med för vi har dansat till den några gånger
The addams family theme song Älskade familjen adams när jag var liten,men dock som tecknade :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

tack så jätte mycket:D

2009-10-31 @ 16:58:10
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: bara lata mig inför skolan antar jag, tihi. dudå? :P

2009-10-31 @ 22:41:12
URL: http://iiossan.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Hahah! Det skulle funka för mig 8)

2009-11-01 @ 14:35:12
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0