now im climbing the walls


imorse när jag klev upp hade jag 37,5 grader. bra tänkte jag,kanske kan åka på lägret ändå. Men gick inte till skolan,kände mig krasslig förstår ni.
låg och halvsov fram till 11, hoppade in  duschen. Efter duschen hann jag inte mer än att ta på mig underkläderna,vart sjukt trött,la mg under täcket och drömde  om att jag svimmade.
Blev väck av mor vid 14 tiden, var sjukt törstig så fick mig ett glas vatten och tog febern på mig, 38,4. JAHAPP.
tog på mg en huvtröja och halvsov ett tag till, gick upp och hade svårt att gå. Tog febern gen, 38,5.
Vid det laget var det bara att ringa min kära vän Jenne och meddela besväret,  jennie visade empati, jag svor.

Om ni undrar så ska  vi till åre med dansen, det är vår grupp och uppvisnngsgruppen. Dom ska bo på ett nybyggt hotell  i åre under helgen och dansa,bada och annat skoj.
Ja just nu känner jag mig som askungen, alla andra barn får gå på balen medans  jag får fightas med mina två styvsystrar Febern och förkylningen.
Vad vore en bal på slottet? ( läs: bugghelg   i åre)
dötrist,långtråkigt  eller alldeles alldeles underbart *suck*


Men jag har väl  inte sån tur, att få dansa  med en  så jävla go grupp. Nä jag har verkligen inte tur.
Jag vet, det är fredag den trettonde,men jag har aldrig tur.

update: HAHAHAHA älska låten nedan,  var nog lte hög på hostmedicin( orginlet=mössens arbetssång) jag borde seriöst börja skriva på  sandra - the musical.
har pratat med tjejerna också, man fck tydligen inte välja vilka  man skulle bo med så mina tjejer vart splittrade å tre och ska sova med främlingar, till och med pojkar. Please don't get knocked up.
tur för mig att jag är hemma då, hade antagligen hostat ner mina kära roommates.
feberstatus: 38,7, det går ju frammåt!


[Jennie:]
- Stakars  sandra.
- Knappt har hon en stund att vila,
- kommer febern och hon får ila
styvsystrarna: KOM GENAST HIT SANDRAAAAA

[Jennie:]
Hela dan får, hon sova,
hon får lida,
det kan jag lova ,
hosta, nysa, svära, på grund av jävla febern
på tv ser hon friska celeber

[Dansfilckorna emme och elin:]
här hon snorar,
där hon  förlorar,
bara inte febern förstorar,
[Jennie:]
det är ju hon som febrar
tills hon blir alldeles virrig,
darrig, stirrig.
[dansflickorna:]
- bak å fram å hej å hå

[jennie:]
- Ja, dansa på ni.
- Vet ni vad...?
- Sandra kommer nog inte till åre
[dansflickor:]
- Va? Inte det?
- Vad vad det du sa?
[Jenne:]
- Ni ska få se.
- febern fixar det nog.
- Med grader efter,  grader

[ random snubbe från dansgruppen:]
- Öh, öh. Stackars  sandra



[dansflickor:]
Vi ska dansa vi ska simma
medans sandra hon  svimma
för denna  på denna kväll
så ska sandra bli frisk cell för cell
[dansledare:]
ta ett glas,en treo och släpper i den
och så blir hon frisk igen
vi tar en termometer
så får ni se på friheter.


Sätt igång nu, skynda, ila
vi har inte tid att vila,
det är nog ingen livsfara,
ja vänta lite bara

[alla dansare som befinner sig  i åre :]
En dröm ger åt tanken vingar
Den blir verklig då
I drömmen du allt betvingar
Och allt du vill ha kan du få

Och om du på lyckan väntar
Så kan du finna den en gång
Fast om ditt hjärta kanske gråter
[random  snubbe från dansgruppen:]
så kommer drömmen åter
[Jennie:]
Och kärleken vaknar en gång


Kommentarer
Postat av: Sherin

Jag har också haft feber, typ hela veckan (:

2009-11-14 @ 00:20:55
URL: http://sherind.blogg.se/
Postat av: annie

hej!fin blogg!:D<3

2009-11-14 @ 19:09:40
URL: http://annielivet.blogg.se/
Postat av: emme

HAHA!:D fasen vilken bra text!

2009-11-15 @ 18:49:05
URL: http://www.emme.fashionblogg
Postat av: Helle

svar; aw, tack! :D haha vet du en rolig grej, jag ritade faktiskt av en bild på rob först, men sen blev de så svårt med skägget att jag tog en bild på edward och började rita av den x) så de är en blandning ;d

2009-11-15 @ 19:05:35
URL: http://helenluu.blogg.se/
Postat av: Den där Ida..

Sv: Ja, det var grymt kul!! :D :D

2009-11-15 @ 21:14:47
URL: http://kermiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0