Tänd ett ljus för allt du tror på


Idag var det julavslutning, vi i kören samlades  en halvtimme innan för att repetera  en gång till. Vi höll till i matsalen, våran matsal som är så liten!
Men konstigt nog så rymdes alla. Jag hade inget solo i julkören eftersom jag var borta under första repet. Men aja, det går ändå åt skogen  varje gång jag ska sjunga inför publik. men det ska vi ändra på!

Jag var som jag redan skrivit med i julkören  som bestod av ca 15 pers. Men det var kul och mysigt, jag skulle vilja börja i kör, dock inte halleluja kör,  men en kör som sjunger moderna låtar vore kul!

Lärarna höll tal,läste upp dikter(den ena handlade om tomtenissar som dog). Efter sjäva avslutningen så  gick vi till klassrummet och fick fika, sjöng jullåtar och lekte nån lek och myste bara. Sen var det god jul.

Tänd ett ljus är en av låtarna som kören sjöng, och den låten som spelades flitigt på spotify  genom högtalarna i klassrummet idag. Det är en väldigt stämmningsfull låt, men tyvärr så är videon väldigt ful och jag har inte lärt mig hur man  lägger ut bara den nedre kanten i klippet,alltså inte videon. Om någon vill  lära mig så blir jag glad :)

Ikväll blir det fest för min del, en av mna bästa vänner, Michaela fyllde år  tisdags och vi ska fira henne idag,perfekt start på jullovet,
vad ska ni göra ikväll? :) bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: haha ja de skulle du gilla tror jag :)

2009-12-18 @ 15:20:03
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: emme

lyckos dig som har lov! orättvist att vi måste gå 2 dagar till :( men det blir kul ikväll :D

2009-12-18 @ 15:27:25
URL: http://www.emme.devote.se
Postat av: Severina

åh tack.. haha tyvärr ser hela rummet helt katastrofalt ut nu när jag ska flytta. hahaha

2009-12-18 @ 17:09:34
URL: http://severinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0