Årets...


Det har hänt massor med nya grejer för min del under året som gått.

Dans:

I februari så började jag att dansa, det var jag och tjejgänget  som tyckte det var fan så roligt den dansen vi hade provat på varje år under "tillsammansveckan". Så i februari ville vi fortsätta.
Den dansen jag pratar om är  Bugg.
Första kursen tog slut i maj,  men vi tog samam kurs en gång till som började i september och slutade nu i december på grund av brist på ungdomar.
Men nu i Januari ska jag fortsätta upp på nästa nivå, den lite svårare nivån alltså.
Believe me, jag kan egentligen inte dansa. Men damn, det är så kul att jag skiter i hur dålig jag är.
Roligast är nog när det är väldigt mycket  drag och fri dans, men det är också väldigt kul att gå ut och dansa.

Nya vänner:
Jag hatar uttrycket "nya vänner", det låter som att man ersätter de vänner man redan hade.
Under dansen så har jag träffat flera  goa grabbar, och nu när jag började gymnaset var jag mer eller mindre tvungen att skaffa fler vänner eftersom jag inte kände en jävel.
Så numera har jag ett helt härligt gäng på skolan som jag hänger med.
Men självklart så är jag fortfarande med mina gamla polare från grundskolan, dom jag känt  i princip hela livet;
Jennifer (jennie), Emelie (emme) och Michaela(mia/michan)


Vad   var det nya för dg 2009?


bloglovin

Kommentarer
Postat av: SIGGE

kul att dansa bugg??

själv har jag dansat jazz i 6 år o nu har jag börjat med street istället det har jag gort i 1 år:D

skit kul att dansa!!!!

skulle inte kunna klara att leva utan musik o dans!!!!

2009-12-28 @ 18:55:32
URL: http://gulligasigge.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm vet inte vad osm är nytt för mig, jo jag fick fler vänner:D

2009-12-28 @ 19:50:03
Postat av: ida

Svar: Javisst kan vi det! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig också! ;)

2009-12-28 @ 19:57:09
URL: http://juttsan.blogg.se/
Postat av: ebba

fiiin blogg du har :)

2009-12-28 @ 20:11:11
URL: http://bebbanebban.blogg.se/
Postat av: sigge

ja,kanske ska göra det:)

2009-12-28 @ 21:16:43
URL: http://gulligasigge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2013
Januari|Februari

2012
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni | Juli| Augusti |September |Oktober | November|December


2011
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2010
Januari
Februari | Mars
April | Maj | Juni
Juli | Augusti | September
Oktober | November
December


2009
Oktober
November | December


RSS 2.0